23 Nisan 2011 Cumartesi

Lara'nın mama kapları...


Bana Lara'nın fotoğraflardaki mama kaplarını soranlar oluyor. Marka Tupperware. Çok çok sevdiğim birinin Lara'ya hediyesiydi. O kadar kullanışlı ki, başka mama kabına ihtiyaç duymuyorum. Kaşığı, çatalı ve damlatmayan, yanları kulplu alıştırma bardağı da var. Renklerine zaten bayılıyorum (malum turuncu yeşil, eh turkuaz da fena gitmemiş :)

En büyük özelliği kesinlikle hava geçirmemesi. Kapakları o kadar sıkı olmasına rağmen çok kolay kapanıyor. Mamaları dışarıda yedireceksem dökülme tehlikesi olmadan, hijyenik şekilde taşıyabiliyorum. Hem de bebek arabasının altında :)

Bir ara kaşığını kaybetmiştim, tekrar almak için bakındım bakındım bulamadım. Meğerse Tupperware doğrudan satış sistemiyle satılıyormuş (Avon, Oriflame vs. gibi). Ben bunu öğrenene kadar Lara'nın babacığı hepsiburada'dan buldu neyse ki. Gittigidiyor'da da rastladım. 

İncelemek isteyen için www.tupperware.com










0 yorum:

Yorum Gönder