13 Temmuz 2011 Çarşamba

Püreli makarna Piccolini ve hayalperest anne...

Lara'yla insan gibi masaya oturmuşuz, öğlen yemeği yiyoruz. Köfte, patates, Havuçlu-Balkabaklı Piccolini, yoğurt... Bir yandan da yeni öğrendiği bir şarkıyı söylüyoruz. Akşamüstü çocuk tiyatrosuna biletimiz var. Giderken belki dondurmacıya uğrarız...

...diye hayallene hayallene makarna rafından kasaya kadar gelmişim. Sepetin en üstünde Piccolini.Yeni çıkmış. %25 sebze püresi içeren, daha önemlisi 6 dakikada pişen, %100 doğal içerikli makarna. İster Havuçlu-Balkabaklı, ister Kabaklı-Ispanaklı, ister Domatesli-Havuçlu.

Püre, uyku, oyun, püre... döngüsünden arada fenalıklar geçiren, sebze-et-tahıl üçlüsünü hep aynı şekilde pişirme işine giderek daha çok üşenen bir anne olarak son zamanlarda sıkça yukarıdaki hayali kurar olmuştum. Piccolini de üstüne tuz biber ekti. Haydi Lara, büyü artık bak makarnalar, dondurmalar oooh  :)

Not: Havuçlu-Balkabaklısını iki makarna düşkünü olarak babacıkla denedik. Hiç fena değil.

2 yorum:

Araştırmacı Anne dedi ki...

Sen de yazmışsın Barilla Piccalini'yi benden önce ama ben yeni gördüm. http://arastirmacianne.blogspot.com/2011/07/barilla-piccolini.html Çok seviyorlar makarnayı göreceksin sen de.Bayılıyor benim kızlar.Az kalmış senin de 1 yaşından itibaren verirsin elleriyle güzel güzel yer Laracık .Sevgiler..

Şeyda Odabaş dedi ki...

Bak şimdi iyice heveslendirdin beni... Şu 1 yaş bir gelse zatenn, gün sayıyorum asker gibi :)) Sana ve kızlarına da sevgiler.

Yorum Gönder